понедельник, 17 июня 2013 г.

Модуль 4

Для старшокласників проектна діяльність - основний метод вивчення інформатики, так як він формує необхідні інформаційні компетентності, розвиває аналітичні здібності. Тому, в умовах особистісно-орієнтованого навчання дуже важливо спланувати оцінювання учнів впродовж всього проекту. Як це зробити? Треба спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів.
 По-перше: найскладніший етап роботи над проектом для вчителя - постановка завдання. Проблема повинна бути привабливою і цікавою для учнів. По-друге, проекти вимагають добре продуманої структури, мети, обґрунтування актуальності, позначення джерел інформації, продуманих методів і результатів. В рамках тільки предмета інформатики важко знайти багато досить цікавих тем для проектів, так як інформатика сама по собі - прикладна дисципліна. Тому виникає необхідність інтеграції з іншими предметами, щоб була змога бачити необхідність та важливість їх дій.
Крім того, діти працюють індивідуально над проектом, який потім презентують всьому класу. Це сприяє удосконаленню навичок публічного виступу, розвиває вміння відстоювати своє бачення проблеми, свою індивідуальну точку зору.

Комментариев нет:

Отправить комментарий